Gott slut! đŸ„‚
(null)

DĂ„ var det sista dagen pĂ„ 2017 och jag vill önska alla nĂ€ra och kĂ€ra, gamla och nya vĂ€nner ett riktigt Gott Slut och Gott Nytt 2018. 
2017 har varit ett Ă„r som bĂ„de gĂ„tt upp och ner men framförallt blev det en ny livsriktning i mitt liv genom flytten. 
Jag upptĂ€ckte ocksĂ„ Mindfulnessen som har hjĂ€lpt mig vĂ€ldigt mycket. Det har gett mig mer glĂ€dje, mindre stress och det har ökat min nĂ€rvaro, att leva hĂ€r och nu. 
Jag kan onekligen pĂ„stĂ„ att för mig finns det livet "före" och "efter" Mindfulnessen. 
NyĂ„rslöften ger jag aldrig för de blir liksom sĂ„ himla "stort" sĂ„ jag sĂ€tter upp mĂ„l istĂ€llet. 2018 Ă„rs mĂ„l för mig Ă€r att jag ska klara att springa milen. Hoppas att jag kan hitta tillbaka till det jag hade för flera Ă„r sedan dĂ„ jag sprang flera lopp om Ă„ret som bl.a. Midnattsloppet, Göteborgsvarvet och Stockholms halvmara. Min dröm Ă€r att springa ett marathon men det fĂ„r bli ett mĂ„l lĂ€ngre fram i livet. 
Önskar er alla ett riktigt Gott Slut! đŸ„‚

All nyĂ„rskĂ€rlek till er! 💚